Cookie Consent by Free Privacy Policy website
NOVINKA: Skenování knih za bezkonkurenční ceny! Více informací  
background

Reklamační řád

Reklamační řád upravuje práva a povinnosti dodavatele WebLab, s.r.o. a její zákazníky v oblasti reklamací týkajících se zpracování zakázek (digitalizace foto, video a audio materiálů), vycházejíce přitom z Občanského zákoníku, Obchodního zákoníku a Zákona o ochraně spotřebitele.

1. Zásady přijímání reklamací

1.1 Práva vyplývající z odpovědnosti za vady zpracovaných zakázek je zákazník povinen uplatnit přímo v sídle společnosti, případně na pobočce, pokud byl produkt tam vydán, nebo poštou.

1.2 V rámci reklamačního řízení je zákazník povinen pravdivě informovat o vadách (zpoždění se zpracováním zakázky, záměna zakázky, nesprávné množství, ztráta zakázky příp. jiná vada). Není-li možné vadu ihned odstranit a obě strany se nedohodnou jinak, je objednatel povinen písemnou formou uvést všechny požadované informace k dané vadě. Reklamační protokol

1.3 Spolu s vyplněným reklamačním protokolem je zákazník v závislosti na charakteru vady povinen předložit i vadnou zakázku spolu s dokladem o zaplacení.

1.4 Reklamační protokol bude potvrzen přebírajícím zaměstnancem firmy WebLab, s.r.o..

1.5 Za neoprávněnou se bude považovat každá reklamace, která obsahuje nepravdivé údaje, nebo je-li reklamace podána po uplynutí lhůty pro podání reklamace uvedené v bodě 2.1 níže.

2. Lhůta pro podání a vyřízení reklamace

2.1 Zákazník je povinen oznámit vadu zpracované zakázky bez zbytečného odkladu poté, co měl možnost věc si prohlédnout, nejpozději však ve lhůtě 30 dnů ode dne převzetí věci.

2.2 Práva z odpovědnosti za vady zpracovaných zakázek zanikají, pokud se neuplatnily ve lhůtě podle bodu 2.1 výše.

2.3 Reklamace, které se týkají kvality zhotovené zakázky nebo prodané věci, budou pobočkami nebo daným zaměstnancem v sídle firmy WebLab, s.r.o. převzato a odesláno reklamačnímu oddělení společnosti WebLab, s.r.o. k posouzení. Reklamace budou vyřízeny nejpozději do 30 dnů.

3. Podmínky oprávněnosti reklamace

3.1 Zákazník bere na vědomí, že pokud foto, video nebo audio materiál přijatý ke zpracování není standardní kvality, přičemž tento nedostatek se nezjistí již při přebírání materiálu, z tohoto důvodu si společnost WebLab s.r.o. vyhrazuje právo na případné pozdější odmítnutí zakázky.

3.2 Reklamační nároky zákazníka se nevztahují na mechanická poškození médií ( CD, DVD, Blu-Ray ), na kterých byly dodány digitalizované soubory.

3.3 WebLab, s.r.o. je povinna zálohovat digitalizované soubory minimálně po dobu 45 dnů ode dne převzetí dodávky zákazníkem.

4. Práva vyplývající z oprávněných reklamací

4.1 V případě, že bude reklamace reklamačním oddělením uznána za oprávněnou ve smyslu článku 3, ve lhůtách podle bodu 2.3 výše, provede se oprava převzaté zakázky spočívající v nesprávném množství, formátu nebo záměně a její doručení zákazníkovi.

5. Závěrečná ustanovení

5.1 Smyslem tohoto reklamačního řádu je zajistit řádnou a včasnou ochranu práv a oprávněných zájmů zákazníka. Proto je nezbytné, aby reklamační nároky zákazníka byly uplatněny řádně, včas a v souladu s postupem uvedeným v tomto reklamačním řádu, při respektování vzájemných práv a povinností všech zainteresovaných osob a poskytnutí potřebné součinnosti.

5.2 Tento reklamační řád byl projednán a schválen představenstvem společnosti WebLab, s.r.o..

5.3 Případné dotazy adresujte prosím na adresu WebLab s.r.o., Priehradka 54, 034 06 Ružomberok, Slovenská republika, tel. č. +421 948 503 133, případně e-mail: info@vzpominejte.cz.

V Ružomberku, 1. 1. 2018

background

Ochraňte své nejvzácnější vzpomínky

Přejít na objednávku

zjistěte jak to funguje, nebo si prohlédněte ceník služeb